2009. december 28., hétfő



Már MEGINT...

Már ne is haragudj
és kérlek, ne vedd zokon,
de muszáj megsértődnöd
minden egyes okon
már MEGINT!?

Amikor csak adódik rá
lehetőséged,
a baszogatásaiddal
keseríted meg az élet...
(...na de a lényeg:
azt muszáj, tényleg?)
már MEGINT... (!?)

És folyton csak
felkapni a vizet?
(azt muszáj?)
Amiért -ha ártatlanul is-
de ki fizet
már MEGINT!?

Hát persze, hogy én,
ugyan ki más lehetne még?
Na, és már kezded is,
ordibálsz hogy elég...
már MEGINT...

És újra itt tartunk,
pedig direkt megkértelek,
hogy ne haragudj,
de azt hiszem le is térdelhetek
már MEGINT

hogy "bocsáss meg,
nem úgy értettem, de tényleg!"
-Tudom szívem,
te csak kifejtetted a véleményed
már MEGINT...

1 megjegyzés:

  1. Az "élet" rím kicsit kilóg, de egyébként zseniális!
    Talán, ha én máshogy viselkedtem volna, nem adtam volna rá lehetőséget neki, hogy hülyét csináljon belőlem...

    VálaszTörlés