2012. március 5., hétfő


(ez egy dalszöveg, ami már megvan ezeréve, és egy versem kibővítése. úgy gondoltam ideje leirni egészben. bár énekelve sokkal királyabb, no de mindegy.)

már nem azért mondom,
de egy dolgot kértem.
persze hogy nem direkt, tudom.
elhiszem, megértem.
nem tehetsz róla,
az élet az kemény.
csak annyit akartam, tényleg:
ne szeress belém.

már ezerszer mondtam
azt az egy dolgot,
s te annyit mondtál csak nekem,(:)
majd te megoldod.
s most tárt karokkal
tartasz itt felém,
pedig én annyira kértem tőled:
ne szeress belém.

de minek is mondom,
hisz nem tennél semmit.
felesleges szólni, de tényleg.
hát erről ennyit...
ilyen az élet, tudd meg.
szörnyű, de az enyém.
én előre szóltam neked:
ne szeress belém.



már nincs köztünk semmi,
se ember, se remény,
én előre szóltam neked:
ne szeress belém.

már nincs itthon semmi.
se étel, se remény.
hogyha mész a boltba, azért
kenyeret vegyél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése