2012. március 10., szombat


randomreppek.

(mindenki saját felelősségére meséljen nekem sztorikat, avagy vállalja a következményeket)

bandika te bandita,
nem kérem, hogy légy velem!
gyűlöllek, mert aljas vagy, és
elloptad a rayban-em.


te kis fránya bandika,
mért nem hívtál randira?
mondtam volna "nem lehet,
no de azért elmegyek"

csóri bandi, köcsögmajom!
megmondtam, hogy nem akarom!
de hát ahogy méreget,
én odaadtam a szívemet...

szemétláda bandita!
nem hívtál meg bambira!
rámásztál egy fullos nőre!
hogy ÁLLNA BELÉD AZ APÁM TŐRE!

refr.:
éjszaka volt, pacsiztunk
és odajöttél egy két KISS-re.
el kell mondjam, bandikám,
hogy nem vagy méltó "mr. smith"-re.
mondom magamnak: ne hisztizz!
lettem volna mrs. smith?
vár a buzi haverod,
na TIKI-TAKI-TAKARODJ!



partizni jár minden este,
szét van varrva egész teste.
levágja a csajok haját,
MELEGen ajánlja magát.
női kabátot ha vesz,
nem vitás, hogy metroszex.
otthon ül, és amíg gyantáz,
énekli, hogy: ÓÓÓ, SZAMTÁJMZ.

refr.

a sarokban sírok, és te közben
keményen nyomod az ankerközben.
mostmár asszem túl nagy az arcod,
levághatnád a serkenő bajszod.
szemeimben él még a tétova tetova,
szerencséd van pajti, hogy nem vagy jehova!
istenem, ó feloldoznál?
na MENJÉL INKÁBB, LONGBOARDOZZÁL!

refr.

öregember nem vén ember,
mondtad nekem: LAVMITENDER.
úgy tépted le fehér ingem,
elhagytam az orrpiercingem.
megbánod, hogy tetkóm lested,
hidd el, ez lesz majd a veszted!
készül már neked a katakomba,
hogy ROHADNA FEJED, A KALAPODBA!

refr.

hogy bántál így el velem?
nagyon viszket a tenyerem!
ha szívemtől megfosztol,
csattan rajtad az ostor!
nem kell túl sok akarat,
én megfojtom a nyakadat!
agyrázkódást kapok tőled,
NEM KÉREK TÖBBET BELŐLED!

refr.




(true story)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése